De werkgroep Gehoorbescherming en ons ondersteunend verenigingsbureau hebben niet stil gezeten deze zomer. Samen bepaalden zij het beeld van onze nieuwe VVGW-campagne waarin het persoonlijke beschermingsmiddel gehoorbescherming centraal staat. VVGW-voorzitter Theo de Vliegh: ‘Wij zijn enthousiast over hoe de campagne eruitziet. Eigentijds. Echt een voorbeeld van hoe de VVGW zich zou moeten presenteren.’
Heb je het al gehoord?
De titel van de VVGW-campagne voor 2024-2026 is: ‘Heb je het al gehoord?’. De hoofdkleur is fris blauw. Het beeld is alvast doorgevoerd naar een basis voor een PowerPointpresentatie, een trailer, een rolbanner en een banner voor op de site en LinkedIn. Bovendien wordt net als bij de ‘Haak aan!’-campagne een landingspagina aangemaakt. Het geheel is te zien bij de aftrap tijdens de Safety & Health @ Work vakbeurs op 2 oktober en 3 oktober aanstaande.
Oproep leden: sluit aan bij deze campagne
De campagne zal zich in eerste instantie richten op werkgevers, oftewel de klanten van de leden van VVGW. In een later stadium willen we veiligheidskundigen, werknemers en het onderwijs bereiken. Wij nodigen VVGW-leden uit de campagne vanaf de aftrap te omarmen. Dat kan door bijvoorbeeld na 2 oktober:
– LinkedIn berichten te delen
– te linken naar de landingspagina
– de trailer in te zetten
– het campagnebeeld en begeleidende tekst op te nemen op de eigen site of nieuwsbrief
Een toolbox hiervoor delen we vanaf 2 oktober.
> VVGW-kennisgroep Gehoorbescherming